9 Haziran 2009 Salı

bizim tatil zamanımız

Uzun süredir seo optimizasyonla uğraşmaktan kendime zaman ayıramadığımı farketim, Bu aralar bana bir tatil şart, Uzun zamandır tatil nedir birlmeyen ben harıl harıl çalışıyorum seodur, pageranktır, linktir derken, 2 senedir tatil yapmadığımı, daha doğrusu yapamadığımı farketim, Taki Bytatil Referanslarımızın arasındaki yerini alana kadar, Bytatil sitesinin seo optimizasyonunu incelerken eksikleri bulmak adına yaptığım araştırmalarda kendi eksikliklerimi farketim, Gerçekten en kısazaman da otel anlamında ii bir tatil yeri bulsam iyi olacak sanıyorum. Bytatil.com bir ziyaret edelim bakalım optimizasyon bitince bir tatil yapıcaz kısmetse. hepinize iyi tatiler bol güneşli günler dilerim güzel bir tatil beni bekliyor işte tatil vudur illa tatil lazımsa buyrun tatile

Hiç yorum yok: